Reisverslag Canada 2009 DAG 19
Klik op een datum voor het verslag van die dag

Index

pagecounter

startpagina.nl

21 juni : Langley, BC

Vandaag is eigenlijk zo'n beetje de laatste vakantiedag. We staan weer op tijd op en vertrekken na het ontbijt rond een uurtje of 10 naar White Rock, een plaatsje aan de kust. Daar lopen we over de boulevard en wandelen naar het einde van de pier.

Hierna gaan we naar Peace Arch Park, bij de Canadees/Amerikaanse grensovergang. Hier kun je even op Amerikaans grondgebied wandelen, zonder visum...:-)

Nadat we 'thuis' lekker buiten lunchen (in tegenstelling tot de regen die ze eerder deze week voorspelden, is het echt prachtig weer) rijden we 's middags nog even naar een fotowinkel. De rest van de middag brengen we heerlijk in de prachtige tuin van Wim en Tineke door, waar we met de camera in de aanslag zitten om de leuke vogeltjes, vooral de kolibries, te kunnen fotograferen. Dit is nog best aardig gelukt, hierbij het resultaat.

We hebben tussendoor nog via internet onze vliegtuigstoelen gereserveerd, de camper leeggeruimd en de koffers ingepakt. We hebben gelukkig hier het een en ander achter kunnen laten, zodat Wim en Tineke nu eindelijk ook eens een boterhammetje kunnen roosteren :) en wat Nederlandse boekjes kunnen lezen (dat scheelt ons allemaal weer in de koffer).

Vanavond hebben we Wim en Tineke mee uit eten genomen naar Uli's in White Rock, erg lekker en erg gezellig.

Morgen checken we weer uit bij campground Domaine de Vesseur in Langley. Dit was wel de beste, mooiste en meest gastvriendelijke campground waar we gestaan hebben deze vakantie. En je kunt hier gewoon met Douwe Egberts Senseopads en Sneeker zoethoudertjes betalen...:). Verder hebben we hier in een heerlijk bed geslapen en konden we ons tijdens het douchen gewoon weer bewegen, want in de "badkamer" in de camper kon je je kont niet keren. Deze "all-inclusive" campground kunnen wij van harte aanbevelen, het krijgt van ons de maximale 5 sterren!! We hebben hier ook nog het e.e.a. geleerd over alle vogels die hier zijn. Wim en Tineke kunnen het horen als er een kolibrietje aangevlogen komt en wat nog knapper is, ze horen ook of het een mannetje of een vrouwtje is.

Morgen gaan we nog ontbijten met zijn allen, maken de camper nog schoon en vertrekken hier rond een uur of 1 om de camper weer in te gaan leveren. Dan zit onze vakantie er helaas weer op en rest ons alleen nog de (lange) terugreis naar huis. Maar we hebben op internet gezien dat het in Nederland ook mooi weer gaat worden, dus dat is wel een leuk vooruitzicht.